VIND JE BIJ SNOEPLEKKER
Over smaak valt niet te twisten, iedereen heeft wel een favoriet snoepje.
YOU’RE SO SWEET
Inmiddels hebben we een enorme hoeveelheid snoep op de markt gebracht en is dit de hele wereld over gegaan. En jaarlijks komen er snoepjes en snoepmerken bij, steeds weer ingegeven door nieuwe smaaktrends, eisen over gezondheid en innovaties in de productie. En dat maakt snoep een interessant product. Maar welk snoepje wint het nu van al die andere? Is er wel een winnaar aan te wijzen? Als we praten over categorieën, dan wordt drop ook nogal eens onder het snoep gerekend. En eerlijk is eerlijk, in Nederland wint drop het met afstand. Al die verschillende dropsoorten zijn goed voor honderden miljoenen Euro’s omzet per jaar.
WAT MAAKT HET SNOEP VAN SNOEPLEKKER NOU HET LEKKERST…
Bij snoeplekker hebben wij het geluk dat we sinds 1994 een relatie hebben opgebouwd met onze klanten en daar komen wekelijks nieuwe bij. Ontzettend trots maar ook kritisch want wat vinden onze klanten goed en minder/niet goed.
Het compliment dat wij krijgen is:
Een verzorgde snoepkar (schoon en overzichtelijk)
Een hoge doorloopsnelheid (er is geen oud snoep :))
De frisse buitenlucht doet iets goed met de drop.
En het leven van de markt heeft iets persoonlijks.
De kritische noten:
Er is een beperkte ruimte in de snoepkraam (175 soorten).
Te weinig standaard mixen.
Te weinig snoepgoed voor kinderen zoals lolly’s en dippers.
Cadeauverpakkingen.
Dus hier gaan wij mee aan de slag!!